Розклад роботи експертної групи
Час | Зустріч або інші активності | Учасники |
День 1 –27.05.2021 р. | ||
09.00-9.20 | Організаційна зустріч з гарантом ОП | Члени експертної групи;
гарант ОП – Татарчук Тетяна Романівна |
09.20–9.30 | Підготовка до зустрічі 1 | Члени експертної групи |
09.30–10.00 | Зустріч 1 з адміністрацією і менеджментом ЗВО | Члени експертної групи;
гарант ОП – Татарчук Тетяна Романівна; т.в.о. ректора – Запухляк Руслан Ігорович; проректор з наукової роботи – Якубів Валентина Михайлівна; проректор з науково-педагогічної роботи – Шарин Сергій Володимирович; т.в.о. декана факультету природничих наук – Бєлова Наталія Володимирівна завідувач кафедри хімії – Миронюк Іван Федорович |
10.00–10.20 | Підведення підсумків зустрічі 1 і підготовка до зустрічі 2 | Члени експертної групи |
10.20–11.20 | Зустріч 2 з академічним персоналом | Члени експертної групи;
гарант ОП – Татарчук Тетяна Романівна; науково-педагогічні працівники, що безпосередньо відповідають за зміст ОП: д.х.н., проф. Миронюк Іван Федорович; д.х.н., проф. Шийчук Олександр Васильович; д.т.н., проф. Курта Сергій Андрійович к.ф.-м.н., проф. Никируй Любомир Іванович; д.пед.н., проф. Будник Олена Богданівна
|
11.20–11.40 | Підведення підсумків зустрічі 2 і підготовка до зустрічі 3 | Члени експертної групи |
11.40–12.20 | Зустріч 3 зі здобувачами вищої освіти за третім (освітньо-науковим) рівнем | Члени експертної групи;
здобувачі вищої освіти, які навчаються на ОП (по 1-2 здобувачі з кожного року навчання) Лясковська Марія Романівна Старко Ірина Юріївна
|
12.20–12.40 | Підведення підсумків зустрічі 3 | Члени експертної групи |
12.40–14.00 | Обідня перерва | |
14.00–16.00 | Огляд матеріально-технічної бази, яка використовується під час реалізації ОП | Члени експертної групи;
гарант ОП – Татарчук Тетяна Романівна; директор наукової бібліотеки – Гаврилишин Петро Михайлович; проректор з науково-педагогічної роботи та соціально-економічного розвитку –Шинкарук Ярослав Іванович завідувач навчальними лабораторіями кафедри хімії – Солтис Любов Михайлівна (буде запропоновано відеотрансляцію із лабораторій) |
16.00–16.20 | Підведення підсумків огляду матеріально-технічної бази і підготовка до зустрічі 4 | Члени експертної групи |
16.20–17.00 | Зустріч 4 з роботодавцями | Члени експертної групи;
представники роботодавців, що залучені до здійснення процедур внутрішнього забезпечення якості ОП: завідувач кафедри хімії ПНУ ім.В.Стефаника – д.х.н., проф. Миронюк Іван Федорович директор навчально-наукового центру хімічного матеріалознавства і нанотехнологій – Татарчук Тетяна Романівна завідувач кафедри хімічної та харчової інженерії та аналітики Природничо-технологічного університету м.Бидгощ (Республіка Польща) – д.х.н., проф. Шийчук Олександр Васильович завідувач кафедри хімії Івано-Франківського національного медичного університету – д.х.н., проф. Стецьків Андрій Остапович доцент кафедри архітектури та будівництва Університету Короля Данила – к.х.н., доцент Шевчук Мирослава Олегівна |
17.00–17.30 | Підведення підсумків зустрічі 4 | Члени експертної групи |
День 2 – 28.05.2021 р. | ||
09.00–09.20 | Організаційна зустріч експертної групи | Члени експертної групи |
09.20–10.00 | Зустріч 5 з представниками студентського самоврядування | Члени експертної групи;
представники студентського самоврядування (1–2 особи від органу студентського самоврядування ЗВО, які відповідають за участь здобувачів у внутрішній системі забезпечення якості вищої освіти; 2–3 особи від орану студентського самоврядування хімічного факультету, представники ради молодих вчених):
голова Ради молодих вчених та аспірантів, член ради з якості університету – Малишівський Тарас; заступник голови профкому студентів університету – Хомяк Іван; сенатор факультету природничих наук – Петренко Тетяна; профорг факультету природничих наук – Накладюк Петро.
|
10.00–10.20 | Підведення підсумків зустрічі 5 і підготовка до зустрічі 6 | Члени експертної групи |
10.20–11.00 | Зустріч 6 із адміністративним персоналом ЗВО | Члени експертної групи;
керівник або представник структурних підрозділів: начальник науково-дослідної частини – Галущак Ірина Євгенівна; завідувач відділу аспірантури та докторантури – Ільницький Роман Васильович; завідувач відділу міжнародних зв’язків – Сигидин Мар’яна Михайлівна; керівник центру забезпечення якості освіти – Кузь Микола Васильович; начальник відділу управління проектами – Зінюк Любов Любомирівна; – начальник навчально-методичного відділу – Солонець Ірина Федорівна;
|
11.00–11.20 | Підведення підсумків зустрічі 6 і підготовка до зустрічі 7 | Члени експертної групи |
11.20–12.00 | Зустріч 7 із науковими керівниками дисертаційних робіт | Члени експертної групи;
наукові керівники здобувачів, що навчаються за ОП д.х.н., проф. Миронюк Іван Федорович к.х.н., доц. Татарчук Тетяна Романівна |
12.00–12.20 | Підведення підсумків зустрічі 8 | |
12.20–13.00 | Зустріч 8
Відкрита зустріч |
Члени експертної групи;
усі охочі учасники освітнього процесу (крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО)
|
13.00–14.00 | Обідня перерва | |
14.00-14.20 | Підведення підсумків зустрічі 8 і підготовка до зустрічі 9 | |
14.20–15.00 | Зустріч 9 із допоміжними (сервісними) структурними підрозділами | Члени експертної групи;
керівник або представник структурного підрозділу: – завідувач виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи – Романкова Лілія Миколаївна; – начальник відділу кадрів – Смішко Орест Володимирович; – інженер з техніки безпеки – Майстер Марія Дмитрівна; – головний бухгалтер – Григорів Ольга Орестівна. |
15.00–15.20 | Підготовка до резервної зустрічі | Члени експертної групи |
15.20–16.00 | Резервна зустріч | Члени експертної групи;
особи, додатково запрошені на резервну зустріч |
16.00–17.00 | Підведення підсумків резервної зустрічі, підготовка до фінальної зустрічі | Члени експертної групи |
17.00–17.40 | Фінальна зустріч | Члени експертної групи;
т.в.о. ректора – Запухляк Руслан Ігорович; проректор з наукової роботи – Якубів Валентина Михайлівна; проректор з науково-педагогічної роботи – Шарин Сергій Володимирович; т.в.о. декана факультету природничих наук – Бєлова Наталія Володимирівна завідувач кафедри хімії – Миронюк Іван Федорович; гарант ОП – Татарчук Тетяна Романівна. |
17..40–18.20 | Робота з документами | Члени експертної групи
Документація, яка була надана за попереднім запитом |
День 3 – 29.05.2021 р. | ||
09.00–18.00 | «День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи | Члени експертної групи |